Pojemność dysku

Autor: RK <robert.kajdaniak_at_beztegoneostrada.pl>
Data: Tue 01 Feb 2005 - 19:24:43 MET

Kupiłem niedawno dysk Hitachi 160 GB i po sformatowaniu mam do użytku 153.38
GB. Jak to wreszcie jest z tym dyskiem, bo już wcześniej gdzieś czytałem, że
ten dysk jako jeden z nielicznych ma faktycznie 160 GB do użytku. Na
potwierdzenie tego dzisiaj znalazłem kolejną informację na ten temat -
http://www.computer.istore.pl/sklep,740,10090761,40320318641990,03,,pl-pln,83140,0.html

Czy tak jest faktycznie, czy mnie gdzieś ginie te brakujące 7 GB? Ma ktoś
taki dysk i może rozwiać moje wątpliwości?

--
Robert.