Re: Pojemność dysku

Autor: Filip Drunkenstein <drunkula_at_gazeta.pl>
Data: Thu 03 Feb 2005 - 12:31:32 MET

http://www.computer.istore.pl/sklep,740,10090761,40320318641990,03,,pl-pln,83140,0.html

> Pojemność dysku zależy od tego jak liczysz GBajty,
> jakim systemem go sformatujesz, na ile podzielisz partycji etc....
Jako ect dorzuciłbym wielkość klastra - może wynikać nawet spora różnica

> 7GB to niecałe 5% pojemności i może wynikać z "marketingowych"
> przeliczników GB dyskowych na GB rzeczywiste....
Jakby miał to byc przelicznik matrketingowy, do dysk miałby coś koło 149
GiB. W tym przypadmu 153,38 GiB ~ 165GB. Może Hitachi wyciągnęło średnią,
żeby ciężej się było przyczepić.

--
Pozdrawiam                        Filip Drunkenstein
 *** gg 10110110111110010000111 /bin/***