Re: Rozbudowa karty graficznej

Autor: Kaja <melomanka_at_bez.spamu.autograf.pl>
Data: Tue 01 Feb 2005 - 13:50:48 MET

Tue, 1 Feb 2005 13:14:42 +0100, ::-:: dysmorfofob ::-:: napisał(a):

> Z tego co pamietam to rozbudowa na karcie (u mnie bylo to Trio 64 V+) ilosci
> pamieci (z 512 kb na 1024 kb - ale za darmoche) zaowocowala tylko
> mozliwoscia obslugi wyzszych trybow rozdzielczosc/ilosc kolorow - szybkosc
> nie wzrosla. Karty te nie nadaja sie do grania we wspolczesne gry!

O to mi właśnie chodzi!!! :-)
Do nowego monitora przydałaby się lepsza karta jeśli chodzi o odświeżanie.
Nie można ustwić na True Color (32 bity) w 1024x768. Jeśli ustawię na True
Color, to mi się przestawia na 800x600 :-(((((
W gry nie gram, ale ......
Jak rozbudować pamięć tej karty (jest taka możliwość), co dokupić i czy się
opłaca?
To chyba jest inna pamięć niż ta, która jest w moim komputerze (SDRAM)?

--
Pozdrawiam,
Kaja