Re: Rozbugowa karty graficznej

Autor: Krzysztof Kucharski <szpunk.beztego_at_friko6.onet.pl>
Data: Tue 01 Feb 2005 - 13:39:42 MET

Użytkownik "Kaja" <melomanka@bez.spamu.autograf.pl> napisał w wiadomości
news:vw4xdiz9wyt2.dlg@unikatowy.adres.e-mail...

[...]
> Czy opłaca się rozbudowanie karty graficznej( chyba chodzi o pamięć
> karty)), bo w moim komputerze jest taka możliwość. Obecnie mam kartę S3
> Trio 3D.
[...]
IMHO - nie. Koszt modułów pamięci może _wielokrotnie_ przekroczyć wartość
samej karty. chyba, że owe moduły zdobędziesz bezkosztowo, np. z rozbiórki
starego złomu PeCetologicznego. Wtedy, i owszem.

[...]
> Czy może lepiej kupić inną kartę? Jakie są najtańsze, a całkiem niezłe
> karty graficzne?
[...]
Najpierw zdefiniuj obszar zastowań - SOHO, CAD, multimedia czy giercowanie.
Potem możemy podyskutować. :-)

Pozdrawiam - Krzysztof Kucharski