Re: Rozbugowa karty graficznej

Autor: ::-:: dysmorfofob ::-:: <lookas2002_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 01 Feb 2005 - 13:14:42 MET

> Czy opłaca się rozbudowanie karty graficznej( chyba chodzi o pamięć
> karty)), bo w moim komputerze jest taka możliwość. Obecnie mam kartę S3
> Trio 3D.

Z tego co pamietam to rozbudowa na karcie (u mnie bylo to Trio 64 V+) ilosci
pamieci (z 512 kb na 1024 kb - ale za darmoche) zaowocowala tylko
mozliwoscia obslugi wyzszych trybow rozdzielczosc/ilosc kolorow - szybkosc
nie wzrosla. Karty te nie nadaja sie do grania we wspolczesne gry!

::-:: fobiusz ::-::