Re: Drukarka laserowa do domu - tylko jaka?

Autor: Adamek <adamek_bananek_at_interia.pl>
Data: Tue 01 Feb 2005 - 13:49:08 MET

Mikolaj wrote:

> A może wiesz czy łatwo jest dosypać proszek do tonera?

Nie wiem. Jeszcze nie dosypywałem i raczej nie bede kupował
nieoryginalnych tonerów. Przy koszcie oryginalnego tonera rzedu 150 zł
wole nie sprawdzać jakości dosypywanych proszków.

Jak sparwuja sie
> sterowniki (Windows 2000)?

Mam Xp i nie zauważyłem żeby coś ze sterami nie tak było.

Czy nie ma kłopotów z wciaganiem kilku karte
> papieru?

U mnie sie nie zdarzyło.