Re: Odwieczny problem z USB

Autor: Jęczuś <jeczuss_at_interia.pl>
Data: Thu 27 Jan 2005 - 06:42:51 MET

Użytkownik rosak napisał:
> Użytkownik "Jęczuś" <jeczuss@interia.pl> napisał w wiadomości

> Khem.. wielkie dzięki za szczere chęci ale akurat procesor nijak ma się do
> USB, w moim zapytaniu wyjaśniłem zresztą dlaczego nie jest to problem
> sprzętu, jeśli miałbym wypisywać musiałbym zrobić długą listę co oczywiście
> nie ma najmniejszego sensu.

> a skąd ta pewność ?

> w tym przypadku to nie jest rozwiązanie..

> ale jakie typy ??
>

> pozdr
>
> ------
> rosak

Witam
Przedstawiłem Ci problem z którym borykają się użytkownicy neostrady
czasem ale nie tylko , na jednych głatko wszystko pracuje na innych nie .
Nie będziesz przecież płyty głównej wymieniał , trzeba wyeliminować
problemy sprzętowe , ja nie wiedze innej możliwości , zacznij od pada
sprawdź go rozkręć sprawdż przewody czy nie są ukruszone itd...
Pzdr
Piotr