Re: Odwieczny problem z USB

Autor: rosak <hatespam-WYTNIJ_at_TO-megapolis.pl>
Data: Wed 26 Jan 2005 - 23:56:19 MET

Użytkownik "Jęczuś" <jeczuss@interia.pl> napisał w wiadomości
news:ct8uji$5u8$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Witam
> Napisz jaki posadasz sprzęt , bo to raczej pomoże w odpowiedzi , nazwa
> płyt , procesor idt .

Khem.. wielkie dzięki za szczere chęci ale akurat procesor nijak ma się do
USB, w moim zapytaniu wyjaśniłem zresztą dlaczego nie jest to problem
sprzętu, jeśli miałbym wypisywać musiałbym zrobić długą listę co oczywiście
nie ma najmniejszego sensu.

> Dobrze czytałeś o tych klopotach z USB , jednoznacznej opowiedzi nie ma
> niestety ,

a skąd ta pewność ?

> mam coś z tych nie waidomo czemu ale tak jest , mam płyte
> ASRocka i do tego neostrade i co któreś uruchomienie kompa ta sama
> procedura wyjęcie wtyczki usb z kompa i ponowna instalacja modemu .

w tym przypadku to nie jest rozwiązanie..

> Przedtem miałem płyte MSI i tylko ją wymieniłem , na niej nie było
> problemów jakie mam teraz , to taka sugestia , te typy tak mają :)

ale jakie typy ??

pozdr

------
rosak