Re: Odwieczny problem z USB

Autor: rosak <hatespam-WYTNIJ_at_TO-megapolis.pl>
Data: Thu 27 Jan 2005 - 17:33:08 MET

Użytkownik "Jęczuś" <jeczuss@interia.pl> napisał w wiadomości
news:ct9v8o$g9c$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Witam
> Przedstawiłem Ci problem z którym borykają się użytkownicy neostrady
> czasem ale nie tylko , na jednych głatko wszystko pracuje na innych nie .
> Nie będziesz przecież płyty głównej wymieniał , trzeba wyeliminować
> problemy sprzętowe , ja nie wiedze innej możliwości , zacznij od pada
> sprawdź go rozkręć sprawdż przewody czy nie są ukruszone itd...
> Pzdr
> Piotr

I może jeszcze zaproponujesz mi żebym wylutował chipset, rozkruszył i
sprawdził czy wszystkie tranzystory dobrze 'siedzą' ??
Odpowiedziałem na Twoją sugestię co do niesprawności sprzętu już dwa razy-
raz w moim pierwszym poście dotyczącym problemu- dosyć szczegółowo- w
czterech punktach, drugi w odpowiedzi na Twój post.
Ale myślę że znalazłem sposób, a nawet dwa żeby Ci to wytłumaczyć tak abyś
zrozumiał na pewno, mianowicie-
1. PAD DZIAŁA na innym sprzęcie w TEJ SAMEJ konfiguracji
2. PAD DZIAŁA na tym samym sprzęcie po reinstalacji windy, ale to NIE jest
rozwiązanie problemu.

pozdr
------
rosak