Re: AMD Duron 800 Mhz + temperatura

Autor: beta <beta_at_op.pl>
Data: Thu 27 Jan 2005 - 03:40:54 MET

"MM" <mariusz_WYTNIJTO_@hat.pl> schrieb im Newsbeitrag news:ct9i62$iqe$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Jesli czujnik temperatury procesora jest w porzadku, to jak najbardziej masz
> powody do obaw, bo najczesciej temp. takiego procka nie powinna przekraczac
> 50 st C. Nie zaobserwowales utraty stabilnosci na przyklad?
> Dysk twardy.. jeszcze ujdzie.

ta maszyna chodzi juz od 4ech miesiecy praktycznie non-stop, wydajnosc nie spada
wraz z czasem uzytkowania (co pewien czas rebooty w zaleznosci od potrzeb,
duzo ramu (DDR 2gb)
maszyna stabilna, nie wiesza sie, nie "przymula", obudowa
zamknieta, jeden wiatrak na procesorze, procesor nie przetaktowywany
komputer dziala bezawaryjnie juz 2gi rok (a moze wiecej...), chyba nigdy nie zawisl
po prostu z ciekawosci sprawdzilem temp. wczoraj i wydawala mi sie wysoka

temp cpu 72*C (wiatraczek @ 2600-2700 rpm)
temp motherboard (wg biosu) 38*C
niezidentyfikowana temp 24*C (??)
hdd0 52*C