Re: Odwieczny problem z USB

Autor: Jęczuś <jeczuss_at_interia.pl>
Data: Wed 26 Jan 2005 - 21:25:24 MET

Użytkownik rosak napisał:
> Witam,
> problem jest trochę NTG bo dotyczy OS'a a nie sprzętu ale wiem że czytelnicy
> tejże właśnie grupy mogą mi pomóc w jego rozwiązaniu. Pisałem podobnego
> posta ze 2 lata temu, znalazłem wtedy rozwiązanie ale nie pamiętam jak.
> Oczywiście przeszukałem grupy i cały polski internet, problem się powtarza
> (z różnym sprzętem) ale nikt nie podaje rozwiązania. Mój system to w2k z SP4
> i wszelkimi dostępnymi aktualizacjami. Oto problem który powinien mówić
> wszystko (osobie która zna rozwiązanie):

> [...]

Witam
Napisz jaki posadasz sprzęt , bo to raczej pomoże w odpowiedzi , nazwa
płyt , procesor idt .
Dobrze czytałeś o tych klopotach z USB , jednoznacznej opowiedzi nie ma
niestety , mam coś z tych nie waidomo czemu ale tak jest , mam płyte
ASRocka i do tego neostrade i co któreś uruchomienie kompa ta sama
procedura wyjęcie wtyczki usb z kompa i ponowna instalacja modemu .
Przedtem miałem płyte MSI i tylko ją wymieniłem , na niej nie było
problemów jakie mam teraz , to taka sugestia , te typy tak mają :)

Pzdr
Piotr