Re: Jaki NEC lub Samsung do 700 PLN?

Autor: Henry\(k\) <henrico8_at_op.pl>
Data: Wed 26 Jan 2005 - 23:56:29 MET

Użytkownik "tHe mRuWa" <mru@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:ct8qa1.320.1@tHe.mRuWa...
>W artykule news:ct8jhs$m7r$1@node3.news.atman.pl,
> niejaki(a): Arkadiusz Dudka z adresu <arek_dudka@poczta.onet.pl>

W/g mnie nie. Przeszło mi przez ręce (tzn. kumpli) 5 NEC'ów FE700 i 4 sztuki
LG Flatron (bo chcieli - mają za swoje). Wszystkie LG straciły ostrość. Na
NEC'u FE-700 pracuję 4 lata i żyletka. Oczy mnie nie męczą, bardzo przyjemny
obrac. Na laptopowych LCD (jakieś IBM, Dell) gorzej mi się pracuje
(zmęczenie wzroku).

Inna technologia.

> pozatym flatron to LG, a one nie maja najlepszej opini

No niestety.

> a tych drucikow to ja w tej chwili na Samsungu 959nf nie widze -
> musze sie wpatrzec i to tylko na jasnym(bialym) tle, zreszta na
> 17" bedzie tylko jeden

Mam 2... no zauważyłem właśnie, a ostatnio je widziałem z jakiś rok temu ;-)

--
Henry(k)
Odpowiadając na majla usuń cyfrę z adresu.