Re: Avast Help

Autor: Sekator <sek_at_tor.pl>
Data: Wed 26 Jan 2005 - 22:23:56 MET

Użytkownik "Paweł Chrobak" <beefens-antyspam-@o2.pl> napisał w wiadomości
news:ct8t1q$98$1@news.onet.pl...

> A ja powiem, że jest calkiem ok, i nie trzeba go crackować itp. poprostu
> jak
> w reklamie: "Bądź legalny" ;)
> Wykrywalnośc też wcale nie jest zła ;) a jeśłli mi nie wierzysz i
> patrzysz
> na tabele wykrywlności to nie zapominaj
> o sponsorach tych artykułów ;)

Nie tak dawno był temat o antyvirach, było także na temat avasta...
Piszę to z doświadczenia... u mnie w pracy ten antyvir to jest tak jakby go
nie było, przepuszcza prawie wszystko co tylko po necie biega...
Osobiście nie używam antyvira, na tyle wiedzy zdobyłem, że już grubo ponad
roczek żadnego intruza nawet nie widziałem:-)

Sekator.