Re: Avast Help

Autor: Jolly Roger <spameromnie_at_wp.pl>
Data: Wed 26 Jan 2005 - 20:01:11 MET

Dnia Wed, 26 Jan 2005 18:26:10 +0100, C@rn@ge napisał(a):

> AVAST
> .Słyszalem ze jest on bardzo dobry,
jest

> ale u mnie zamula calego kompa nawt
> winamp przycina (celeron 2,2 na 256 ram, na ASUSie)..
U mnie nic nie muliło na Cel533.

>Moze jest jakas latka
> na to albo cos podobneg...Moze ma cos zle pokonfigurowane..
Na pasku zadań powinieneś mieć dwie ikonki od avasta. Pierwsza z
literą "a" druga z "i". Kliknij prawym na tą z "i" i wybierz "wyłącz
generowanie VRDB". Poza tym kliknij prawym przyciskiem na literę "a",
następnie "kontrola ochrony dostępowej" i wyłącz dostawców których nie
używasz (ja mam standardowo włączone ochronę standardową i ochronę
e-mail).
I jeszcze jedno, czy jesteś pewien że przed instalacją Avasta nie
miałeś jakiegoś zwierza na dysku? Jeśli tak, to IMHO mulenie kompa
jest czymś naturalnym. Spróbuj jeszcze przeskanować dyski skanerem
online MKS VIR http://skaner.mks.com.pl/skaner.html

A poza tym to zdecydowanie Nie Ta Grupa.