GF 2 Ti + stery = zawieszanie się systemu (Pomóżcie!)

Autor: Krzysiek Kutt <kutt_at_oggy.pl>
Data: Wed 26 Jan 2005 - 22:23:55 MET

Witam.
Zainstalowałem sobie w komputerze nową kartę graficzną, GeForce 2 Ti 64DDR.
Zainstalowałem sterowniki (ściągnięte z www.nvidia.com) jak Pan Bóg
przykazał. Wszystko działa nieźle... do ponownego uruchomienia komputera :(
Wtedy to podczas startu systemu tragedia. Uruchamiają się różne programy z
autostartu (np. antywirus). Ale w pewnym momencie zwis. Po wciśnięciu
CTRL-ALT-DEL okazuje się, że ddhelp nie odpowiada (tak jak cały system).
Działa tylko przycisk reset na obudowie :)
W trybie awaryjnym usuwam plik ddhelp z katalogu systemowego. Kolejne
uruchomienie pokazuje, że to ten plik był winny zawieszenia. System ładuje
się do końca.
Ale gdy chcę włączyć WinAmpa to pojawia się klepsydra, po chwili znika, a
programu nie ma :(

Co robić? Czy mogłyby coś pomóc starsze sterowniki? Jeżeli tak to gdzie je
mogę znaleźć?

Pozdrawiam
Krzysztof