SCSI LDV SCA 80pin 68pin....

Autor: Marek Pajak <marekp_at_wp.pl>
Data: Wed 26 Jan 2005 - 22:26:49 MET

Witam
O SCSI zapomniałem po przesiadce z Atari ST na peceta. Teraz chciałem do
tematu SCSI (w moim pececie) powrócić i co widzę? Zamęt widzę...
Czy ktoś mógłby mi podrzucić linka do strony na której znajdę opis
ewolucji SCSI od czasu złącza 50-pin (na tym się zatrzymałem) do
dzisiejszych... Hmmm... no właśnie... Jest jakaś _jedna_ strona na
której znajdę opis i specyfikację tych wszystkich SCA, LDV, U160, U320
itd. itp.
No tak, żebym bez przebierania połowy internetu trochę sobie rozjeśnił :)

Pozdrawiam
Marek