ratowanie starego dysku

Autor: R.A.D.U.S. <buraczewskiWYTNIJ_at_TOpoczta.fm>
Data: Wed 26 Jan 2005 - 21:24:55 MET

mam stary dysk WD 7,5Gb i chcialem go wykorzystac jako dodatkowe miejsce do
starego komputera i tu problem....

dysk chyba sie nie nadaje do niczego... bad sektory na calej jego pojemnosci
(????)

- podzielilem go na 5 i 2,5 bo chcialem wykorzystac chociaz do 2,5Gb a tu
nic, dalej przy formatowaniu bady
- od 13% formatowania dysku do ...chyba 100% bady, niemozliwe !!!

WDclear nie zapisal dysku zerami bo po 100 bledach program konczy zapisywani
zerami i dalej nie pojdzie

wiec nadaje sie tylko na smietnik ??? kurcze pierwszy raz sie spotkalem z
tym ze moze byc tyle badow na calej pojemnosci dysku, wiec nie chce mi sie w
to wierzyc...

czy macie pomysl jaki program wykorzystac zeby jakos temu jeszcze zaradzic ?

pozdrawiam
Radek