Odwieczny problem z USB

Autor: rosak <hatespam-WYTNIJ_at_TO-megapolis.pl>
Data: Wed 26 Jan 2005 - 19:35:57 MET

Witam,
problem jest trochę NTG bo dotyczy OS'a a nie sprzętu ale wiem że czytelnicy
tejże właśnie grupy mogą mi pomóc w jego rozwiązaniu. Pisałem podobnego
posta ze 2 lata temu, znalazłem wtedy rozwiązanie ale nie pamiętam jak.
Oczywiście przeszukałem grupy i cały polski internet, problem się powtarza
(z różnym sprzętem) ale nikt nie podaje rozwiązania. Mój system to w2k z SP4
i wszelkimi dostępnymi aktualizacjami. Oto problem który powinien mówić
wszystko (osobie która zna rozwiązanie):

"Instalacja nie powiodła się, ponieważ dla tego wystąpienia urządzenia nie
został podany sterownik funkcji."

A oto opis sytuacji:
4 dni temu podłączyłem zakurzony pad do gier pod USB, Manta PC USB DUAL
SHOCK 2. System od razu zainstalował jako 4-osiowy 12-przyciskowy
joystick... Pograłem sobie w Airfix Dogfighter jeden wieczór, drugi wieczór
a na trzeci dzień pad w grze przestał reagować, wyłączyłem grę i w panel
sterowania > kontrolery gier. Tutaj też nie reagował na przyciski, dałem
'odśwież' i pad znikł. Odłączyłem, podłączyłem na nowo i od tego czasu po
podłączeniu pokazuje się 'Nieznane urządzenie USB' z pytajnikiem w
menedżerze urządzeń a przy próbie aktualizacji sterownika wyskakuje powyższy
komunikat.
Jestem pewny że nie ma to nic wspólnego ze sprzętem bo:
1. wysypało się nagle, bez żadnego grzebania
2. miałem kiedyś ten sam problem ze skanerem, na zupełnie innym sprzęcie
3. przeglądając grupy zauważyłem że problem się powtarza, na różnych
sprzętach, czy to drukarka czy skaner, czy nawet aparat cyfrowy itp.
4. kombinowałem z opcjami w BIOS'ie choć wiedziałem że nie w tym tkwi
problem, nic nie pomaga.
Nie zwróciłem tylko uwagi przeglądając posty ale prawdopodobnie w XP zdarza
się to samo.
Nie jest to też wina sterownika bo pad był instalowany standardowo z windy.

Nie daje mi to spokoju i szlag mnie już trafia dlatego bardzo proszę o
pomoc. Wszelkie sugestie mogą okazać się pomocne.

Pozdrawiam

------
rosak