Re: Komp NTTz MediaMartk

Autor: Heziu <heziu[error>
Data: Tue 25 Jan 2005 - 11:47:38 MET

Dnia Tue, 25 Jan 2005 09:36:31 +0100, napisał:

> Wiem że zaraz na mnie nakrzyczycie że chce kupic kompa z marketu ale...
[.........]
> gdzies podzespoły na raty ale zabule za prowizje i odsetki - czyli mało
> to się opłaca.

Nie kupuj tam NIC!!!!
Sam sie kiedyś nabrałem jak sie później okazało.
Podam Ci absurdalne zdarzenie jakie miało miejsce.Kupiłem u nich kompa
,cały zaplombowany ,bez możliwości rozbudowy przez okres
gwarancji.Używałem go przez około 12 miesięcy i coś zaczeło
nawalać.Komputer się zacinał,restartował i inne rzeczy.Pojechałem z całą
skrzynią do sklepu,oddałem, powiedziano,że mam przyjechać za dwa
tygodnie.Tak też zrobiłem.Jekie było moje zdziwienie, gdy powiedzieli
mi,że procesor jest spalony i jak chce nowy to musze za niego zapłacić bo
gwarancja nie obejmuje mojego przypadku.Pytam się dlaczego?Ponieważ
wentylator na procesorze był strasznie zakurzony i procesor sie przegrzał
i spalił.Moją winą było niby to ,że go nie wyczyściłem!Mówię im,że gdy
oddawałem kompa to procesor działał,tylko się zawieszał,tłumacze,że są
plomby i jak miałem go wyczyścić?Powiedziano mi,że miałem do nich
przyjechać i oni by mi go wyczyścili.
Twardo upierali sie przy swoim.Ustąpili dopiero ,kiedy mój tata zjawił się
u nich z orzeczeniem od jakiegoś adwokata (któremu zapłacił 50zł za wizyte
:) ).
W końcu wymienili mi tego procka-a a raczej wsadzili tego starego, który
żekomo się spalił.
Już nigdy u tych złodzieji nic nie kupie!!!
Mówię Ci-NIE PAKUJ SIĘ W TO!!!

--
Pozdrawiam!!!
GG: 2842289 :)