Re: na co zmienić durnia 1800?

Autor: GLide <glide_at_WYTNIJterramail.pl>
Data: Tue 25 Jan 2005 - 11:44:06 MET

Dnia Tue, 25 Jan 2005 09:57:56 +0100, grvby_usun_to@wp.pl napisał(a):

> 1. Czy warto zamienić durona 1800 na semprona i na jaki model jeśli już?
> Interesuje mnie jaki będzie ew. przyrost mocy obliczeniowej?
Od niewielkiego az do zauwazalnego. Tak na prawde wszystko zalezy do czego
uzywasz swoj komputer.

> Mam zasiłkę l&cośtambyleco 300W (max output podają w ramce na 280W) wszystko
> chodzi tymczasem stabilnie, hmonitor pokazuje napięcia w normie, takoż płyta
> główna.
> Czy zmieszczą mi się tu jeszcze ze dwa wiatraki 8cm na przód i tył obudowy
> bez zagrożenia mocy zasiłki?
Generalnie takie wiatraki to zadne obciazenia - takie zasilki otrafia padac
same zsiebie ;-)

> epox k8rai + wiatrak spire jakiś 8cm 2600-2800obr/sek
> duron 1800
> 512MB 400 twinmos
> radeon gigabite ati 9550 128bit
> 2x dysk samsung 80gb
> liteon DVD RW
> kontroler firewire pci
> kieszeń do okazjonalnego wsadzania dyskietki segate bara II 10gb
> mysz radiowa z ładowarką (2 paluszki łąduje przez złącze ps2 przez
> przejściówkę z usb :-)).
Skoro odziala stabilnie i napiecia w normie (choc wiadomo ze pomiary z
plyty bywaja rozne) to na razie zostawilbym ten zasilacz. Przy nastepnej
wymianie sprzetu jednak cos mocniejszego i solidniejszego to imo
koniecznosc. Na Twoim miejscu jednak zastanowilbym sie nad wlasnie
polepszeniem chlodzenia i proba podkrecenia tego durona. a dopiero za jakis
czas gdy okrepnie rynek 64bit przesiadka na cos nowego ze stajni AMD z
PCI-E.

GLide

--
[Epox 8KRA2+, 2x512MB PC3200, Athlon XP-M 2400@3200@1.65V(FJQ4C)]