Re: monitor a zdrowie ?

Autor: Hubal <hubal.wroc_at_WYTNIJ-TO.gazeta.pl>
Data: Mon 24 Jan 2005 - 23:37:33 MET

Jak dla mnie najważniejsze jest to, że LCDek prawie nie ma odbić światła i
dzięki temu mój komfort pracy bardzo się podniósł, a przesiadłem się z
oryginalnego Soniaka Trinitron 22" na LCD 19" iiyama :)
O ostrości i geometrii obrazu już nie ma co mówić... :)
Ogólnie to po całym dniu nie czuje się już tak zmęczony :)
Chętnie i to jak najszybciej kupiłbym sobie LCDeka do domu. Mam nadzieję,
że Belinea też będzie OK :)

A co do artykułu w Chipie to przebadali tylko kilka wybranych modeli i
mnie tym artykułem jeszcze nie przekonali. Wiadomo tylko tyle, że kobiet w
ciąży nie wolno sadzać i przed takimi monitorami.
http://www.chip.pl/arts/archiwum/n/articlear_111788.html

--
Pozdrawiam
  Hubal