Re: monitor a zdrowie ?

Autor: AKTOS <nek_wek_at_astral.lodz.pl>
Data: Tue 25 Jan 2005 - 09:03:39 MET

Pracuje na 19 calowym LCD. Poprosiłem szefa o zmianę na niego z uwagi na
wzrok. Po kilu miesiącach moge stwierdzic (być może subiektywnie) ze jestem
mniej zmęczony po wielogodzinnym siedzeniu przed monitorem. To samo tyczy
sie odczucia skóry na twarzy itd. Gdyby mnie było stac zaraz bym kupił do
domku.
Włodek