Re: komentarze w sklepach internetowych

Autor: edwardek <edwardek.usun_at_to.poczta.onet.pl>
Data: Mon 24 Jan 2005 - 22:56:52 MET

Dnia Mon, 24 Jan 2005 22:57:29 +0100, Calme napisał(a):

> ok
> oczywiscie odpowiedzi przyjete byly pozytywne ale tez rzeczowe i bez jakis
> pochwalnych hymnow :) a dotyczyly zs 2 audigy i zestawu 7.1 creativa

Niedobrze, jesli to tak jest, to wspolpracujacy benchmark z komputronikiem
tez chyba mozna nie brac w 100% na serio (nie mowie o sklepie tylko o
testach, opiniach). Czyzby pozostalo mi chamskie kupowanie towaru,
sprawdzanie go w domu i potem wyklocanie sie ze nie spelnia moich wymagan
(bo za glosny np.) i go oddaje (bo mam takie prawo, zwlaszcza jesli mi
mowia ze jest cichy a ja w domu stwierdzam ze jest glosny), albo ze mi cos
syczy, skrzeczy itp... ale decydowac sie na droge przez meke? naprawde
chyba pozostaje wybrac sie do odpowiednio duzej hurtowni i na miejscu
przetestowac kupowane podzespoly.