Re: LCD - rozdz. zalecana a wyswietlena - prośba o poradę

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Mon 24 Jan 2005 - 13:18:36 MET

W dniu 24 Jan 2005 13:06:07 +0100, osoba określana zwykle jako
M pozwoliła sobie popełnić co następuje:
>Witaj!
> Wpłynie, zwlaszcza podczas pracy w okienkach, w grach jeszcze znosnie.
>Ogolnie to rozdzialka 1280x1024 w 17 lcd to kompletna pomyłka-dla waskiego
>grona koneserow i oczojebcow, osobiscie nie daje rady tak pracowac;-( Pomysl
>nad 19 tu 1280x1024 ma sens i pracuje sie wysmienicie a ostatnio ceny staja
>sie przystepne;-)

Kwestia gustu. Pracuję w tej chwili na 1280x1024 na LG L1710B i uważam to za
bardzo dobrą rozdzielczość (na CRT używałbym 1280x960). A co do
problemów z czytelnością małych literek (ciekawy problem, swoją drogą,
u siebie go nie stwierdziłem nawet na 1600x1200 na 15" wyświetlaczu
(tak, miałem w rękach taki)), to zawsze można po prostu większy font
ustawić, nieprawdaż???

--
[------------------------] An  NT  server  can  be run by an idiot, and
[  Kruk@epsilon.eu.org   ] usually is.