LCD - rozdz. zalecana a wyswietlena - prośba o poradę

Autor: Ramones <horpol_nospam_at_op.pl>
Data: Mon 24 Jan 2005 - 12:39:14 MET

witam,
w monitorach LCD spotykamy sie z "zalecaną rozdzielczościa" wynoszą cą
najczęście 1280x1024 dla 17". I słysząłem, ze wyświetlanie w zalecanych
wartościach daje dobry obraz a w innych już niekoniecznie. Widziałem keidyś
na LCD obraz wręcz zamazany, litery były ostre w liniach pionowych a w
poziomych dwa -trzy razy grubsze, jakby rozmyte. Czy to włąsnie ten syndrom
neigodnosci rozdzielczości?
Chciałbym kupić Neovo F-417 ale używac go w 1024x768, ale boje się, że
będzie obraz kaszana. Z kolei zalecana rozdzielczośc jest za duża dla mnie,
a ja potrzebuję 17" I co tu zrobić?
Prosze o opinię znawców tematu i użytkowników czy wyświetlanie 1024x768 w
takim monotrze wpłynie na pogorszenie jakości obrazu?

pozdr
BR