Re: LCD - rozdz. zalecana a wyswietlena - prośbao poradę

Autor: M <majeranekWYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Mon 24 Jan 2005 - 13:38:33 MET

Kruk wyskrobał:

> Kwestia gustu.

No o gustach sie nie dyskutuje;-))

> A co do
> problemów z czytelnością małych literek (ciekawy problem, swoją drogą,
> u siebie go nie stwierdziłem nawet na 1600x1200 na 15" wyświetlaczu
> (tak, miałem w rękach taki)), to zawsze można po prostu większy font
> ustawić, nieprawdaż???

 Pewnie, że mozna, mozna tez kupic sobie lupe, lub binokl, ale to chyba nie o
to chodzi. Wydajac taka kupe kasy (dla mnie 1700 do 2600 to kupa kasy) chce
miec w pelni funkcjonalne urzadzenie przy ktorym nie musze nic juz robic aby
czerpac z niego satysfakcje. Dla mnie takim urzadzeniem w segmecie LCD jest
19. Pamietaj tez ze fonty to nie wszystko i nie wszystko z tej reszty da sie
powiekszyc;-))

pozdrawiam M