Re: Nagrywarki DVD - kiepska technologia

Autor: Marek <marografWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 23 Jan 2005 - 21:51:43 MET

> opinie
>
> Zauważ, że  posty piszą ludzie zawiedzeni, którzy nie mają się gdzie
> wyżalić....
> Taka jest natura człowieka... Jak kupisz dobry napęd to o nim zapominasz,
> jak masz z nim kłopoty to trąbisz wszystkim naokoło jaki to beznadziejny
> model, firma etc....

Nie zgadzam sie. Gdyby posty pisali tylko zawiedzeni ludzie to bym pewnie tego
Neca nie kupił :). A piszą w większości albo ludzie zadowoleni (poprostu żeby
sie pochwalić), albo (już żadziej) zawiedzeni. M.in. dlatego napisałem tego
posta bo uważam że ten Nec nie zasługuje na tak pozytywne opinie jakie sie o
nim zazwyczaj czyta.

> Ja używam nagrywarek DVD: w pracy LG w domu LiteOn i przenoszenie danych
> odbywa się bez problemu....
> Wszyscy chwalą LiteOn-y, a narzekają na LG... Osobiście uważam, że LG jest
> lepsze ale to kwestia tego że
> mam wrażenie że nagrywają szybciej i pewniej na porysowanych DVD+/-RW...

Też miałem i mam do czynienia z LG i mam raczej pozytywne wrazenia. No może
poza tym ze kiedyś kupiłem niedziałającego LG, ale po wymianie chodzi bardzo
dobrze.