Re: Nagrywarki DVD - kiepska technologia

Autor: Przemolo <przemolo_at_gazeta.pl>
Data: Sun 23 Jan 2005 - 22:14:09 MET

Użytkownik "axial" <axial@NS.poczta.onet_kropka_pl> napisał w wiadomości
news:ct11u6

> PS Przykład sprzed dwóch tygodni: Kolega zakupił nagrywarkę i był
> zawiedziony,
> że prędkość nagrywania ma ok. x1... Kombinował cały weekend, bo żaden
> sprzedawca
> ani producent nie napisał że aby nagrywać x8 to trzeba mieć w miarę
szybki
> komputer a nie
> C300a+HDD@5200obr/min... Ot i cały problem...

To jaki (w praktyce) trzeba mieć sprzęt, żeby osiągnąć te 8x, a jaki dla
16x?
Mam C1200 i dysk Maxtor 40GB 5400obr/min chodzący na UDMA/33 i teoretycznie
taki programik jak HDTach pokazuje mi średni transfer odczytu na poziomie
ok. 28MB/s ... teoretycznie starczy nawet dla 16x... ale jak to jest w
praktyce?