Re: Procesor - problem

Autor: Janusz Kornaga <kornaga_at_wp.pl>
Data: Sun 23 Jan 2005 - 22:07:18 MET

Użytkownik "Adrian" <aadrian@go2.pl> napisał w wiadomości
news:ct11hf$6eo$1@news.dialog.net.pl...

> Athlon ten działa teraz przy usatwieniach 100/100 jako 1100 Mhz
> Jak chce go puscic na 133 / 133 wiesza sie.
>
> Co moze byc przyczyna ?? - wedlug mnie ukruszony rdzen - choc bardzo
> ostroznie zakaldam wentylator

A jest widoczne ukruszenie? Może brak pasty i sie przegrzewa. Ta płyta
czasem sama z siebie przestawia FSB, jak zaczynałem parę lat temu to ciągle
mi się przestawiało z 133 na 100, ja cierpliwie poprawiałem i po paru
tygodniach dotarło się. Podobno na to przestawianie dobrze robi aktualizacja
biosu.