Re: Nagrywarki DVD - kiepska technologia

Autor: axial <axial_at_NS.poczta.onet_kropka_pl>
Data: Sun 23 Jan 2005 - 21:37:34 MET

Użytkownik "Przemolo" <przemolo@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:ct10d1$3jk$1@inews.gazeta.pl...

> Osobiście nie mam nawet czytnika DVD ale ostatnio zastanawiam się nad
> zakupem nagrywarki... i dochodzę do podobnych wniosków czytając różne
opinie
> i testy... a to temu padła nagrywarka po pół roku, temu nie odczytuje
> dobrze, temu źle nagrywa, itd.
> Mając stareńkiego TEAC'a CDRW W54E nie wiem co znaczy zły zapis płyty lub
> problemy z odczytem... jedyne co mi przeszkadza to prędkość zapisu CDR
x4...
> chyba prędziej się zdecyduję na zakup jakiejś nagrywarki CDRW 52/32/52
niż
> [...]

Zauważ, że posty piszą ludzie zawiedzeni, którzy nie mają się gdzie
wyżalić....
Taka jest natura człowieka... Jak kupisz dobry napęd to o nim zapominasz,
jak masz z nim kłopoty to trąbisz wszystkim naokoło jaki to beznadziejny
model, firma etc....

Ja używam nagrywarek DVD: w pracy LG w domu LiteOn i przenoszenie danych
odbywa się bez problemu....
Wszyscy chwalą LiteOn-y, a narzekają na LG... Osobiście uważam, że LG jest
lepsze ale to kwestia tego że
mam wrażenie że nagrywają szybciej i pewniej na porysowanych DVD+/-RW...

Inna sprawa że nagrywarek LG sprzedaje się o wiele więcej niż innych marek,
dlatego narzekających na nie też jest proporcjonalnie więcej :)

Co zabija nagrywarki?..."dymkowanie" przy komputerze...
Taki napęd faktycznie po pół roku pracy w zadymieniu nadaje się do
wyrzucenia....

ax

PS Przykład sprzed dwóch tygodni: Kolega zakupił nagrywarkę i był
zawiedziony,
 że prędkość nagrywania ma ok. x1... Kombinował cały weekend, bo żaden
sprzedawca
ani producent nie napisał że aby nagrywać x8 to trzeba mieć w miarę szybki
komputer a nie
C300a+HDD@5200obr/min... Ot i cały problem...