Re: jaka plyta pod amd64??

Autor: Łukasz Misek <NOSPAMlukasz-misek_at_go2.pl>
Data: Sat 22 Jan 2005 - 17:50:23 MET

ZAQ napisał(a):

> Kosztuje?! To znaczy, że gdzieś ją widziałeś w sprzedaży w Polsce? Bo
ja na
> nią od dwóch tygodni poluję i wszędzie mi odpowiadają, że nie ma jej u
> dystrybutorów. :( Jak gdzieś ją znalazłeś to podziel się linkiem...
http://www.chip.pl/arts/kth/kth_120580.html
tutaj jest tylko napisane jaka cena... 770zl
no a w sklepach to jeszcze tego nie widac niestety...

http://www.gigabyte.pl/Sklepy/Sklepy.htm
moze trzeba w tych sklepach poszukac...

naprzyklad tutaj, ale wersja SLI
http://sklep.age.pl/opis.php?m_kod=MBN4_GIGAK8NXP-SLI