Re: Gigabyte Radeon 5500 - sporadyczne zwisy

Autor: Piotr H. <pharasimiuk.XXX_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 22 Jan 2005 - 17:49:28 MET

> testy 3dmarka przechodzi bez problemu na ogol, wiesza sie co ktorystam
> nasty test...

A jaki masz zasilacz?
Pytanie nie jest bez sensu, bo ostatnio znalazlem na necie opis
k.grafiki Abit R9550 Guru i w system requirements jest: "300W Power
Supply or above". Na Gigabycie nic nie ma na ten temat.
Ja mam niestety Enlight 250W, ktory dotychczas starczal bo mam tylko 1
HDD,CDRW i zadnych dodatkowych wiatrakow ani innych pradozernych bajerow.
Ja juz tak kombinuje od dluzszego czasu, tylko na razie nie mialem
srodkow zeby doinwestowac sprzet. Myslalem ze uda sie sprawe rozwiazac
na poziomie software i biosu ale chyba nie.
Napisz jak Ci sie uda to zwalczyc

PH