Re: jaka plyta pod amd64??

Autor: ZAQ <ZAQx_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Sat 22 Jan 2005 - 17:10:07 MET

Łukasz Misek napisał(a):

> http://tw.giga-byte.com/MotherBoard/Products/Products_Spec_GA-K8NXP-9.htm

To jest IMHO najlepszy wybór teraz.

> no to moze cos takiego... GA-K8NXP-9, troche kosztuje, ale chyba warto.

Kosztuje?! To znaczy, że gdzieś ją widziałeś w sprzedaży w Polsce? Bo ja na
nią od dwóch tygodni poluję i wszędzie mi odpowiadają, że nie ma jej u
dystrybutorów. :( Jak gdzieś ją znalazłeś to podziel się linkiem...

> Jaki na to bylby potrzebny zasilacz? 300W wystarczy? do tego
> prawdopodobnie dojda jeszcze 2 dyski twarde... + DVD-RW

300 watowy zasilacz powinien wystarczyć, ale pod warunkiem, że jakiś
producent się do niego przyznał. AFAIK Athlony 64 nie grzeją się mocno,
grafiki też nie będziesz miał zbyt prądożernej, także nawet zostanie Ci
zapas mocy na oświwetlenie obudowy. ;-)

--
	Pozdrawiam,
	Paweł