Re: jaka plyta pod amd64??

Autor: ZAQ <ZAQx_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Sat 22 Jan 2005 - 18:26:36 MET

Łukasz Misek napisał(a):

> http://www.chip.pl/arts/kth/kth_120580.html
> tutaj jest tylko napisane jaka cena... 770zl

To jest cena albo strasznie nieaktualna, albo w dolarach pomnozona przez 4
złote. :) Trudno uwierzyć, że lepsza płyta z nForce'em4 SLI kosztuje mniej
niż z chipsetem w wersji Ultra.

> http://www.gigabyte.pl/Sklepy/Sklepy.htm
> moze trzeba w tych sklepach poszukac...

Pisałem do niektórych, ale nie mają.

> naprzyklad tutaj, ale wersja SLI
> http://sklep.age.pl/opis.php?m_kod=MBN4_GIGAK8NXP-SLI

O tej płycie już Ci wcześniej wspominałem. Tutaj są jeszcze tańsze, na
przykłąd Asusy:
http://tinyurl.com/5hh99

Ogólnie sytuacja na rynku przedstawai się tak, że albo dostaniesz wersję
podstawową (nForce4 4x, K8T800), albo z SLI (nForce4 SLI, K8T890 Pro).
Jakbym był zwolennikiem spiskowej teorii dziejów uznałbym, że to jest jakiś
chwyt marketingowy, służący popularyzacji technologii SLI. Ponieważ jednak
nie jestem, a ponad to za granicą te płyty ze środka są dostępne, nazwijmy
to polityką naszych dystrybutorów. ;>

--
	Pozdrawiam,
	Paweł