Re: Jak ustawić większy mnożnik

Autor: MojoJojo <osoba_at_microsoft.com>
Data: Fri 21 Jan 2005 - 18:52:54 MET

Bartek Śmigaj ma racje sempiony maja zablokowany mnoznik w pewnym zakresie.
Tzn mozna tylko dać tam 12 albo 9 , 10 nie wiem dokładnie bo tylko o tym
czytam nie miałem tego proca nawet w ręku.
W twoim przypadku Pestycyd to zupełnie inne story Thorberdy serii BO były
naprzykład kompletnie odblokowne tak jak mój 1.7@2,6

Ale miło usłyszeć że się ładnie kręcą magistrala i że moża im dać więcej niż
200.
Bo taki bo taki sempion 2.8 + czyli 12x166 jest w sklepie za mniej niz 400
zł jak można mu dać 12x200=2400 i nawet na normalnych ramach w synchro to
super .
Hhehehe a ja się kurde zastanawiałem czy se Bartona mobajla nie kupić za
więcej widze że nie ma sensu.

Jak możesz Bartek to napisz co ci Sandra wywalała o tym 2300.