Re: Jak ustawić większy mnożnik

Autor: maX <aver_at_interia.pl>
Data: Sat 22 Jan 2005 - 02:41:17 MET

Użytkownik "MojoJojo" <osoba@microsoft.com> napisał w wiadomości
news:csrfhi$5sg$1@inews.gazeta.pl...
> Bartek Śmigaj ma racje sempiony maja zablokowany mnoznik w pewnym
zakresie.
> Tzn mozna tylko dać tam 12 albo 9 , 10 nie wiem dokładnie bo tylko o tym
> czytam nie miałem

??
Mógłbyś napisać coś więcej; gdzie to czytałeś ?

BTW. O ile pamiętam niektóre płyty Epoxa i Asusa miały możliwość omijania
blokady mnożnika, czyli nawet jeśli proc był fabrycznie zablokowany to na
takiej płycie można było mu zmienić mnożnik. Ktoś ma może taką płytkę z
Sempronem i mógłby to sprawdzić ? Zwłaszcza że Sempron jest na starym,
pre-Bartonowym rdzeniu TB B0.