Re: ISA a nowe MB

Autor: [B7] Yarii <yarii_at_wp.pl>
Data: Fri 21 Jan 2005 - 18:50:31 MET

Miroslaw Szejduk napisał(a):
> Witam
>
> Ostatnio dosc duzo czasu poswiecam zgrywaniu audio do pc i mam
> problem/pytanie.
>
> Mam dwie karty SB LIVE 1024 oraz Gravis'a. Gravis duzo lepiej zgrywa audio
> niz SB znaczy mniej szumow a generalnie na jakosci mi zalezy. Przy Gravisie
> musze sie meczyc na slabym sprzecie PIII450 pod W2000. Szukam nowej plyty
> ktora obsluzy Bartona 2500+ i pamieci DDR 400 Mhz (3x512MB). Szukalem w
> sklepach ale tylko na twarzy sprzedawcy zdziwienie co to jest ISA.
> Genaralnie w stereo Gravis bije na glowe SB, roznice dopiero odczuwa sie po
> [...]

obawiam się że będziesz musiał szukać raczej jakiejś przejściówki,
bo ISA to już zapominany a moze juz zapomniany przez wielu standard, nie
montowany już od jakiegoś czasu na płytach głównych

a nie lepiej zainwestować w jakąś dobrą nową kartę muzyczną? tymbardziej
że że masz dobry wzmacniacz i porządne kolumny...wnioskuję z wypowiedzi
założe się że jakiś np. TerraTec Inc64 będzie o wiele lepszy od Gravis'a
albo Audiggy2? prawda?