Driver do karty grafiki na płycie MS-6378

Autor: Piotr G. <6xpiotrWywalTO_at_tenbit.pl>
Data: Fri 21 Jan 2005 - 18:56:25 MET

Witam !

Klient zgubił oryginalna płytę z ze sterownikami do płyty głównej MSI typu
MS-6378 2.0A.
Potrzebna była ponowna instalacja W98 SE więc œcišgnšlem co trzeba ze
strony MSI .
4in1 , LAN , Sound - to wszystko zainstalowało się bez bólu.
Ale uruchomienie SETUP dla VGA kończy się komunikatem , że instalacja nie
może byc
kontynuowana i żeby zajrzeć do loga tej instalki . A tam w pewnym miejscu
napisano, że
sprzęt się nie zgadza... ( nie znaleziono go). Instalowałem to kiedyœ z
płyty i było ok.

Tak wiec mam proœbe - moze ktoœ z Was dysponuje oryginalnymi sterownikami
VGA do tej płyty
albo zna link gdzie to jest ? ( strona MSI odpada oczywiœcie:) ).
A może coœ robię Ÿle? Zaznaczam , że jest to czysta,œwieża instalka W98 SE .

Pzdr - Piotr