Czemu ten dysk parzy?

Autor: Brovar <brovar_miszcz_at_interia.pl>
Data: Wed 19 Jan 2005 - 23:27:19 MET

Mam dysk Barracuda 80gb. Ostatnio zmienilem plyte na Epox 8RDA3I Pro i wg
wskazan programu SpeedFan on (ten dysk) osiaga nawet 52C. Wczesniej (na
starej plycie) nie przekraczal 30C. Myslalem ze to po prostu bledy we
wskazaniach (nie mam dodatkowych czujnikow - czy plyta moze w jakis sposob
mierzyc temp. dysku? Bo mi sie to dziwne wydaje:)) wiec sprawdzalem lapa.
Dysk faktycznie jest najgoretszym elementem w kompie, ale nie wiem czy ma az
50C. Czy powinienem sie martwic?

Prosze grupowiczow o wypowiedz;)
Brovar