Re: Czemu ten dysk parzy?

Autor: Brovar <brovar_miszcz_at_interia.pl>
Data: Thu 20 Jan 2005 - 19:29:28 MET

Wiec taaakk... polozylem ten dysk na samym dnie obudowy (mniej wiecej na
wprost przedniego wentylatora) bez zadnej gabki ani nic, zdjalem bok obudowy
i puscilem defragmentacje (uwazam ze dobry test dla dysku) no i chociaz po
wlaczeniu mial 48C (jeszcze ostygnac nie zdazyl) to teraz ma 41C (po jakichs
20 minutach) i tak jakos stoi na 41-42C. Zobacze jak to bedzie, a potem
dorobie z aluminium radiatory (takie jak w linku w moim poprzednim poscie) i
napisze jak mi wyszlo:). Mam nadzieje ze ktos to jeszcze czyta:)

Pozdrawiam