Chiba ostateczne rozwiazanie problemu;)

Autor: Brovar <brovar_miszcz_at_interia.pl>
Data: Sun 23 Jan 2005 - 13:38:40 MET

Sytuacja wyglada tak: dysk lezy w zatoce 5,25 cala (w obudowie mam 3 i DVD
jest na samej gorze), zaslepki sa wyjete i przed dyskiem (w przednim panelu,
zamiast zaslepek na 5,25) jest ten wentylator Arctic Cooling TC Fan pro
(przyklejony tasma dwustronna do obudowy:)). Wentyl wyciaga powietrze.
Efekty?
-Temperatura dysku nie przekracza 33C, na ogol utrzymuje sie na poziomie
29-30C,
-dzieki poprawieniu cyrkulacji powietrza procesor baaardzo sie ochlodzil.
Palomino XP 1600+ (one sie grzeja:)) na standardowym 1400mhz ma GÓRA 43C. Po
podkreceniu FSB na maks przy ktorym wstaje (150mhz * 10.5 = 1575mhz procek)
w stresie ma maks 49C... czyli bardzo chlodno;)

Tylko ze troche to zwiekszylo halas z obudowy... (dziura z przodu;)) no i
nie bardzo wyglada:), ale mam na to pomysl juz: w pozostala czesc otworu
wkleic jakis kawalek pleksy albo jakiegos innego plaskiku przezroczystego, a
za nia jakas czerwona lampke (moze katode?) i podlaczyc do MoBo jako lampke
od dysku... ale to bedzie fajnie wygladac:).. ale to juz temat na inny post.

Pozdrawiam i dziekuje za liczne odpowiedzi i podpowiedzi rozwiazania!

Brovar