Re: Jaki komputer za 3000zł z monitorem?

Autor: axial <axial_at_NS.poczta.onet_kropka_pl>
Data: Wed 19 Jan 2005 - 23:22:18 MET

Użytkownik ".Peeter" <peeter993@nospam.onet.pl> napisał w wiadomości
news:csml1g$26a$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Pod warunkiem, że jest potrzebny...

> Nie sądzę, żeby było potrzebne.
Uwierz mi, takie rzeczy się przydają przy kopiowaniu dużej ilości danych
z PC<>PC czy PC<>Laptop, czy w niektórych sieciach osiedlowych, gdzie
za kilka lat pojawią się switche gigabitowe. Obecnie to po prostu standard.
Mam w pracy taką sieć i nie odczuwa się różnicy pomiędzy używaniem HDD
lokalnego a dostępem
do serwera poprzez LAN. Teraz zapłacisz kilka złotych więcej
a za kilka lat będziesz używał.

> Jasne, że nie. Gorzej, jak np. za kilka lat zachce się jej w jakieś
> przepakowane simsy z dodatkami grać. :)
Za kilka lat to i R9800 nie będzie zgodny z DirectX11 :))

> Nikt czegoś takiego nie będzie na tym komputerze robił.
Zanim Ci odpisałem, przeanalizowałem to co robi moja żona na PC.
Przeglądanie, kasowanie zdjęć i bezsensowne wklejanie ich do Worda
(taki album.....bez sensu....) potrafi "zadławić" niejeden PC :)
Kompresuje sobie też muzyczkę z płyt na MP3 i czatuje, czatuje, czatuje :))

> Gdyby był w Gdańsku...

W Gdańsku najlepsza jest BALTA, ceny przyzwoite i bezproblemowy serwis.
Nie polecam GRAL-a. W razie kłopotów utrudniają jak mogą z przyjęciem
reklamacji,
a potem wszystko ciągnie się w nieskończoność....
Kiedyś można było kupić taniej od "gości" z AXEL-a, ale po przekrętach jakie
tam
odchodziły :) nie polecam kupowania w sklepach firmowych niczego co jest OEM
lub
sprzedawane w woreczku foliowym bo może się okazać, że płyta jest z odzysku
i do tego sprawna inaczej....
To, tak z doświadczenia.

W Proline kupowałem już parę razy i nigdy się nie zawiodłem,
sprzęt masz na drugi dzień bez wychodzenia z domu. W dodatku
zawsze możesz zwrócić coś co Ci nie pasuje.
Miałem tak z płytą, którą kupiłem bez SATA, moja pomyłka
ale wymienili bez problemu.

ax