Re: Samoistne resetowanie

Autor: Brovar <brovar_miszcz_at_interia.pl>
Data: Wed 19 Jan 2005 - 23:22:22 MET

Heh... nic tylko pogratulowac. Bardzo mozliwe ze uszkodziles plyte glowna.

>Secondary IDE
>channel no 80 conductor cable installed.

To akurat maly problem - tasma na drugim IDE nie jest 80-zylowa, zmien albo
zostaw - u mnie tez jest ten komunikat ale nic sobie z niego nie robie;)

>Dziękuję za wszelkie sugestie

No ja moge zasugerowac zebys zaniosl do serwisu gdzie wszystko kupowales i
powiedzial ze "samo sie zrobilo" :). Jesli nie jest na gwarancji to bedziesz
musial zaplacic, ale przynajmniej ci powiedza co zepsules

>pzdr
>LN

Pozdrawiam
Brovar