Re: Jaki komputer za 3000zł z monitorem?

Autor: .Peeter <peeter993_at_nospam.onet.pl>
Data: Thu 20 Jan 2005 - 00:21:26 MET

*axial* wrote:
> Zanim Ci odpisałem, przeanalizowałem to co robi moja żona na PC.

Heh, a ja w ogóle nie znam osoby, dla której ma być ten komputer. :)

> W Gdańsku najlepsza jest BALTA, ceny przyzwoite i bezproblemowy
> serwis.

No właśnie tam mam zamiar kupować. Nie mają dysków Samsunga i R9600Pro,
więc mam problem. Reszta części wyszła 200zł drożej, niż w komputroniku,
więc zrobiło się nam 3220zł w przypadku mojego konfigu. O 200 za dużo :(
Twój wyszedł 3500, z R9550 128MB, więc 500zł za dużo. Wymienionego przez
Ciebie monitora też nie ma, więc policzyłem 750zł za jakąś kiepską 19".

> Nie polecam GRAL-a. W razie kłopotów utrudniają jak mogą z przyjęciem
> reklamacji, a potem wszystko ciągnie się w nieskończoność....

Ja tam kupuję pojedyńcze części, tylko i wyłącznie boxowane.

> W Proline kupowałem już parę razy i nigdy się nie zawiodłem,
> sprzęt masz na drugi dzień bez wychodzenia z domu. W dodatku
> zawsze możesz zwrócić coś co Ci nie pasuje.

W sumie tak, ale problemem jest to, że komputer ma nie być na mnie,
lokalny serwis też jest ważny. Muszę pomyśleć co z tym fantem zrobić.

--
Pozdrawiam
  __