Re: Jaki komputer za 3000zł z monitorem?

Autor: .Peeter <peeter993_at_nospam.onet.pl>
Data: Wed 19 Jan 2005 - 22:51:52 MET

*axial* wrote:
> A efekt 5.1 nie ma porównania do "piszczałek" za 50zł...

Pod warunkiem, że jest potrzebny...

> LAN 1Gb/s, obecnie to standard, pomocny np. przy przenoszeniu
> danych z PC do PC.

Nie sądzę, żeby było potrzebne.

> Przecież pisałeś, że gry to czasami....
> Po drugie, wątpię aby dziewczyna grała w DOOM3 etc. :))

Jasne, że nie. Gorzej, jak np. za kilka lat zachce się jej w jakieś
przepakowane simsy z dodatkami grać. :)

> Mocniejszy procesor bardziej się jej przyda np. do obróbki zdjęć etc.

Nikt czegoś takiego nie będzie na tym komputerze robił.

> Proline, wysyłka ok. 30-40 zł.

Gdyby był w Gdańsku...

> Moim zdaniem za 100zł więcej niż przedstawiłeś na początku
> masz PC o klasę wyżej....

No niby tak, ale jak to przeliczyłem na ceny lokalne, to wyszło 3500zł :S

> Ale to będzie Twój wybór, moja jest tylko propozycja....

I chwała Ci za te propozycje. Dzięki nim przyszło mi do głowy parę
drobiazgów, o które muszę jeszcze dopytać, między innymi o te głośniki. :)
Wprawdzie miało być bez bajerów, ale kto pyta, nie błądzi, a zadowolenie
klienta jest najważniejsze. :)

--
Pozdrawiam
Peeter