Samoistne resetowanie

Autor: L&N lab <lunaak.spam.akysz._at_wp.pl>
Data: Wed 19 Jan 2005 - 22:25:33 MET

Witam,
Wiem, że temat jest przewałkowany w sieci, ale mam pewne wątpliwości.

Chciałem sformatować dysk. Przed sformatowaniem jeszcze za starego systemu
:) śpiesząc się chciałem dołączyć nagrywarkę oraz pamięć ram 512.
Wiem że to kretyńskie posunięcie - zrobiłem to przy włączonym komputerze,
Bozia skarała, pamieć wlazła bez kłopotu natomiast przy podłączaniu
nagrywarki wtyczka od zasilacza mi zjechała trochę w palcach i zrobiłem
spięcie, komputer się wyłączył.
Potem go włączyłem i było wszystko ok. Następnie zabrałem się do
formatowania dysku po kilku dniach normalnej pracy z komputerem.
W trakcie instalacji systemu operacyjnego (xp) pojawiły się niebieskie
ekrany. Tak z 6 razy. Za każdym musiałem resetować ręcznie i potem to samo
aż po wyjęciu pamięci i zmianie ilości partycji (dysk 60gb) z 3 na dwie -
instalacja się powiodła.
No i teraz mam resety. Podczas normalnej pracy oraz jak wracam po
zostawieniu pracującego kompa.
I teraz nie wiem co może być przyczyną. Czy nowa pamięć ram? Czy zasilacz po
spięciu?
Dodatkowo dodam że pojawił mi się nowy tekst przy starcie: Secondary IDE
channel no 80 conductor cable installed.
Niejdnokrotnie przy wyłączaniu komputera z własnej woli :) są problemy z
zakończenie explorer.exe

Dziękuję za wszelkie sugestie.
pzdr
LN