Re: nec 1970NXi czy iiyama E481S ???

Autor: JFK <skrzynkanaSPAM_at_gmail.com>
Data: Wed 19 Jan 2005 - 23:22:03 MET

Dnia Wed, 19 Jan 2005 23:02:33 +0100, Nathan napisał(a):

> Ten mały feler i plywanie pzry jednolitych szarych płaszczyznch, lub
> pokrytych mikrowzorkami wystepuje w przypadku monitorów o niepełnej
> sklai barwnej 16.2 mln kolorow:
Dla mnie to nie jest "maly" feler to mi na prawde dramatycznie obniza
komfort pracy
ale teraz do rzeczy: skoro to jest kwestia niepelnej skali to moze da sie
jakos dostosowac rozpietosc i rozlozenie kolorow by trafic w te ktore
monitor umie pokazac?
Przez wiekszosc czasu czytam teksty wiec jakos odwzorowania mi nie robi a
stabilnosc i owszem
Wiec jak to rozegrac? zmniejszyc iosc kolorow?(jesli tak to do jakiej)
czy moze kombinowac z jakims colour managmant'em (tylko jak i skad
wytrzasnac taka palete - zwlaszcza ze pracuje na linuxie?
pozdrawiam

--
JFK
kontakt ze mna: