Re: nec 1970NXi czy iiyama E481S ???

Autor: Nathan <nbqx_at_o2.pl.USUN.TO>
Data: Wed 19 Jan 2005 - 22:29:00 MET

JFK napisał(a):

> Bierz iiyame
> Mam neca 1760NX o ile wiem to bardzo podobne modele (ten sam typ matrycy
> roznica tylko wielkosci) i jestem baaardzo rozczarowany
Nic dziwnego, ze jestes rozczarowany...Piszesz o zupelnie roznych
monitorach. Nie dosc, ze o 17" to jeszcze na zupelnie innej matrycy.
Twoja 17 to TN+film, a ta 19 to s-isp. Roznica znaczna. I chyba tej 19
na oczy nie widziales.

--
Pozdrawiam Nathan
"Spadochroniarze to ludzie, którzy schodzą z drzew,