Re: nec 1970NXi czy iiyama E481S ???

Autor: JFK <skrzynkanaSPAM_at_gmail.com>
Data: Wed 19 Jan 2005 - 22:36:41 MET

Dnia Wed, 19 Jan 2005 22:29:00 +0100, Nathan napisał(a):

> Nic dziwnego, ze jestes rozczarowany...Piszesz o zupelnie roznych
> monitorach. Nie dosc, ze o 17" to jeszcze na zupelnie innej matrycy.
> Twoja 17 to TN+film, a ta 19 to s-isp. Roznica znaczna. I chyba tej 19
> na oczy nie widziales.

Nie widzialem co z reszta zaznaczylem ale gdzies tu na grupie kiedys
napisano ze to te same matryce i roznia sie tylko wielkoscia
jesli faktycznie to inny typ to moze byc lepiej niz u mnie ale
serwis nadal pozostaje ten sam wiec w razie innych klopotow takze mozna
zostac olanym
Poza tym kwestia podswietlenia matrycy jest dosyc niezalezna od jej typu
lampki sa pod kazda wiec mozliwe ze nowsze modele nadal maja ten feler
maly hint: w sklepie uwaznie sie przyjrzec obrazowi w trakcie wyswietlania
jednolitej szarej plaszczyzny czule oko od razu zobaczy "plywanie" mniej
czule tylko je wyczuje
pozdrawiam

--
JFK