Re: dysk twardy 80 Gb co sie mogło stać?

Autor: aneta <aneta_at_ll.pl>
Data: Wed 19 Jan 2005 - 20:12:52 MET

Dziekuje wszystkim za podpowiedzi ale nadal nie ma konstruktywnej odpowiedzi
fachowca ktory jednoznacznie orientuje co sie dzieje po takim ograniczeniu
dysku do 32 GB.Co do wolnego dysku to posiadam takowy jak mozna bylo sie
zorientowac po opisie problemu ale nie bardzo wiem co dalej poczac jesli
system nie widzi
partycji tylko jakies swoje 8000k.

Nadal licze ze ktos zorientowany sie wypowie bo nie mam za bardzo ochoty
placic za cos co moze doprowadzic do jeszcze gorszych efektów lub jesli
nawet do jakis niebotycznych kosztów.Po prostu chce wiedziec co mozna
poradzic aby te dane zobaczyc.Wychodzi na to ze latwiej z formatowanego
dysku odzyskac niz z takiego
przycietego zworką do 32 GB.

Pozdrawiam
Jacek